Copywriting a kreativní copywriting. Žurnalistika, tvůrčí psaní a korporátní komunikace.
Nový svět pisálkování pomalu otevírá své brány a já koukám,
co všechno vím či nevím. Té druhé možnosti je podstatně více. Každé psaní má své
požadavky a zaměřuje se na jistou cílovou skupinu. A o tom, jak to správně
napsat mám ponětí jako o fungování CERNu, kde si hrají s jaderným výzkumem.
Naštěstí se jde dneska téměř vše doučit kliknutím na
tlačítko v počítači. A kurzů je mnoho. Najít si kurz na témata, která nyní
budu potřebovat v práci byla otázka pár minut.
Grafika momentálně hoří nejvíce a shodou okolností byl kurz vyhlášen
v počítačové škole Gopas. S nimi mám již zkušenost z minula,
když jsem byla na školení ohledně vytváření prezentací. Velmi příjemná lektorka,
kvalitní předávání informací a tipů, jak jsi práci ulehčit. Shodou okolností
stejná škola vypsala i kurz na copywriting. Není to úplně věc, kterou bych 101%
využila v práci, ale značné procento tu je. Jak zaujmout čitatele, krátké
texty. Jak text prodat. Jak vytvořit pozitivní emoce.
Klik, klik, klik. Napsat do systému odůvodnění, proč chci školení
a poslat dál. Nyní mám už obě školení schválena. Grafika v programu Affinity
Designer bude již tento měsíc a copywriting navštívím v květnu. Nyní už pokukuji
po dalších možnostech, jak si v tomto oboru rozšířit znalosti. Ale to bude
hudba dalšího pololetí.
Myslím, že by to mohlo být docela zajímavé
OdpovědětVymazat